onsdag 27 februari 2008

På kökshyllan


Lite smått o gott på hyllan i köket. Har bytt ut lite småsaker och bytt plats och flyttat runt... ja, ni vet!

Den runda svarta brickan köptes på Ica Maxi för ett par år sen, underlägget med hjärtat är från Kattinatt. Lyktorna tycker jag jättemycket om. De fyndades på Coop för 30 kr/st, men det var också ett tag sen. Boken "Kärlek, oliver och timjan" har en massa smarriga recept med medelhavsinfluenser och inspirerande bilder. Vågen har varit en present, tror den kom från Åhléns. Under hyllan hänger några av favoritrecepten.


Ikväll blir det en riktig tv-kväll här med Roomservice och Greys anatomy. Härligt!
Hoppas ni får en bra kväll!

4 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Mysig omflyttning på hyllan! Den där kokboken har jag också..har den som prydnad, men har aldrig öppnat den....

Ha det gott, kram!

n o r d i n g å r d e n sa...

Så fint! Och så läckert med timjanboken där, den är fin och fina böcker är en sån läcker prydnad i köket tycker jag! Mari.

jennys hus sa...

fint:) underlägget med hjärtat var superfint. Kram/jenny

Mrs M sa...

Så fint du har gjort! Jag gillade necessärerna också, de har jag missat... kanske ska lägga ine en prenumeration! :)
Ha en bra dag