Finns det fler därute som liksom jag ofta börjar i fel ände? Som exempel, vår hall har varit "nästa projekt" under två månader nu, men vi har inte riktigt kommit igång. Däremot är redan lampor och krukor till de båda fönstrena som finns på var sin sida av dörren inköpta! Lamporna från House doctor köptes redan i höstas, medan jag gått och sneglat på urnorna på Anna K ett tag, och inte kunde motstå dem till slut! Och jag har redan bestämt att det ska vara plättar i luften i dem! Knäppt...!? Jag vet, man är väl lite skadad!



Om vi nu ska skylla på något att det inte hänt så mycket så finns det flera "små problem" som vi inte är riktigt klara över hur vi ska lösa. Så vi klurar och funderar och bestämmer oss och ångrar oss och funderar igen... Ett grubbleri gäller denna marmoredade panel som sitter i trappan. Nu har vi nog till slut bestämt oss för att försöka ha den kvar, om det inte kostar skjortan att göra i ordning den, då färgen flagnar på en del ställen. Då är frågan vad ska man ha för färg/tapet till? Förslag och tips mottages tacksamt! Mattan i trappan ska givetvis bort och till hallgolvet ligger ett ljusgrått klinkergolv och väntar.

Önskar en bra ny vecka!
Kram