
Lite smått o gott på hyllan i köket. Har bytt ut lite småsaker och bytt plats och flyttat runt... ja, ni vet!
Ikväll blir det en riktig tv-kväll här med Roomservice och Greys anatomy. Härligt!
Ett hus på landet i förändring

Lite smått o gott på hyllan i köket. Har bytt ut lite småsaker och bytt plats och flyttat runt... ja, ni vet!

En bricka från iems pryds med en liten krona, frostig ljuslykta, pärlhyacint och några mossiga grenar med små kottar på.
Kuddarna i soffan har bytts ut mot dessa i turkosa, svarta och vita.
Ljus behövs ännu! De mörka timmarna är fortfarande många!
Nu ska jag kika runt hos Er andra bloggare, var så längesen.
Ha en skön lördag!
Kram

Fick även en härlig vit och grön nyårsbukett med tulpaner, julstjärna och murgröna.
Återkommer med bilder från sovrummet som utlovades i förra inlägget!
Liten bricka från IKEA står bredvid spisen. De små ovala skålarna med salt och peppar är från Åhléns, äggklocka gammal, mortel i gjutjärn var en present liksom den fina burken med olivsalt. Har sett att saltet finns att köpa bl.a. hos Syster Lycklig. Underlägget med hjärtat på i bakgrunden kommer från katt-i-natt.
Liten kom-ihåg-tavla att skriva det viktigaste på. Liknande finns bl.a på Designtorget, men den här gör man enkelt själv. En hyvlad brädbit i önskad storlek, borra ett hål med plats för kritan (ej helt igenom), måla med svart tavelfärg. Torka. Klart!

Lite detaljer: gardin- och kudddtyg; Åhléns, ullunderlägg, svart hus och hög avlång kruka Village, vaser Ikea, radio Tvoli audio.
