måndag 25 februari 2008

Blommigt i badrummet

Dessa små söta necessärer kom på posten i makens namn härom veckan! Ja, han hade inte direkt beställt dem själv då, utan fick dem som gåva då han gav mig en prenumeration Lantliv. Han var väl smått road... Jag blev däremot gladare och här står de som förvaring bredvid handfatet i badrummet. En av de bättre prenumerationsgåvorna måste jag säga! Ibland är det mest skräp man får med tycker jag.


I den lilla sminkväskan syns ett pärlhalsbland som jag hade på vårt bröllop och ett armband som jag gjort själv. Där finns också en liten tvål som jag köpte på Ambiance vid senaste Stockholmsbesöket.

Ha en bra vecka!

2 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Vad fina de är!!! Kram!

Lime sa...

Ja, det var väl en riktigt bra prenumerationsgåva. Bara att tacka och ta emot :-)

Ha en fin vecka!