fredag 8 februari 2008

Mot huvudstaden!

Väskan är packad och listan skriven! Om ett par timmar går bilen mot Stockholm. Ska hälsa på vänner och familj och såklart även ta en runda på stan! Har gått igenom bloggen Magdalenas, som bjuder på en massa bra butikstips, främst i Stockholmsområdet. Gå in där du också om du planerar en Stockholmsresa eller bara vill ha inspiration. Flera av butikerna har även egna hemsidor. Med hjälp av Magdalenas blogg och kartor på eniro har jag gjort mig en lista över planerad tur imorgon. Får nog börja tidigt om jag ska hinna alla... Ville hitta lite nytt och inte gå till samma affärer som jag brukar. Ska ju förstås passa på att bara njuta och fika och strosa runt!

Inte årets bild, men snat är de här...

Ser fram emot helgen!

Hoppas ni får en bra helg! Kram

2 kommentarer:

Magdalena Martin sa...

Hej!
Fick höra av en fågel som kvittra att du nämnt min blogg och då måste jag ju få passa på att önska dig en superhärlig helg i Stockholm och hoppas du hinner med många fina butiker, kul att jag har kunnat tipsa och inspirera, blir jätteglad! :-D

Skriv gärna tillbaka på min blogg vilken butik som blev din favorit, man blir ju nyfiken på vad andra gillar och om bilderna motsvarade förväntningarna ;-)

trevlig helg!

Magdalena

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att du har en toppenhelg! Ser fram emot rapport från staden! Kram!