

Vad använder ni för färger i vår?Ett hus på landet i förändring


Vad använder ni för färger i vår?
På tavellisten har fotona fått sällskap av en liten krona.
Har hängt upp två prismor i fönstret som jag satt fast i fiskelina med pärlor på.
Solljuset gnistrar så härligt i dem.
Hjärtan på tråd är så fint och nu spirar redan ljust gröna, späda blad.

Solen skiner in på tazetterna i iittala-vasen.
Hoppas ni haft en bra dag! Dags att sova och ladda med sömn, veckan framöver kommer att vara intensiv på jobbet! Får se hur mycket jag hinner vara här! Ha en bra vecka! Kram
Ser härligt ut va?! Mannen jobbar, men han har sett till att få hit lillebror som fått äran att riva ut det gamla hallgolvet! Nästa vecka ska det läggas golvvärme och flytspacklas här nämligen.

Ifrån frukostplatsen har man bra sikt mot tv:n och tv-bänken Bonde från IKEA som satts upp på väggen. Här fick även julgranen stå i år.
Till höger om tv-bänken har väggdekorationen Slätthult (IKEA igen!) satts upp tillsammans med några tavellister.
Vill man sitta lite mjukare får man slå sig ner i soffan framför halvvägen. Korgstolen och pallen, som är en sypuff, fanns i huset och har fått ny stjärnmönstrad klädsel.
I nästa inlägg kommer bilder från nya sovrummet!
Ha en bra dag!

