Visar inlägg med etikett Huset. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Huset. Visa alla inlägg

söndag 9 december 2007

Nya dörrar

Helgen har som vanligt gått fort och varit fullspäckad med julfest på fredagen och 30-årsfest på lördagkvällen. Idag har vi haft en lugn och skön hemmadag. På husfronten har det hänt en del också. I fredags fick vi upp våra nya ytterdörrar och och igår lades det golv i TV-rummet.

Här syns de nya pardörrarna, så skönt att de är på plats. De gör mycket på huset tycker jag. Tänk bort den i övrigt ofärdiga verandan och den skavda färgen! Verandan har idag klätts med granris och en ljusslinga. En enkeldörr till groventrén har också satts in. Den är likadan i modellen, men har ett fönster i översta spegeln. Vintern är som synes väldigt grön här, längtar efter snö och en vit jul!
Ha en bra vecka!
(titta här om ni vill se hur det såg innan)