söndag 3 februari 2008

Lite smått o gott i tv-rummet

Så fort en helg går! Har varit mycket av det där vanliga som fixats i helgen, men har också hunnit med ett varv med målarpenseln. Visar vid ett senare tillfälle vad det blev!

Så länge visar jag några detaljer från vårt tv-rum.

Hade ett hörn där jag tyckte det såg så kalt ut, så jag bestämde mig för att köpa en bunt med avkvistade grenar på det stora varuhuset, trots att vi ju har skogen full av denna vara (något ni säkert förstår att mannen också gärna påpekar då och då...). I alla fall, jag var ju väl medveten om detta faktum, men orkade inte vänta, så en sån fick det bli! Nu har den en ljusslinga virad runt sig och agerar mysbelysning när vi hänger i soffan.


På tavellisten har fotona fått sällskap av en liten krona.

Önskar en trevlig vecka!

9 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

hihihi... ja det blev lite förvirrat(: men nu har jag hittat till dig oxå(:
nu ska jag titta lite hur du har det.

Skatan sa...

Hej! Oj, här har det hänt mycket!! Vackra foton på listen. Jag gillar de där stämningsfulla detaljerna...

Tack för besöket och hälsningen : )

Vi ses!

White Season sa...

Titta vad fint det var här! Tack för att du tittade in hos mig, nu upptäckte även jag en ny sida...jätte trevlig! Vi ses mer, Kram Malin

Ann-Catrin sa...

Vad underbart snyggt det blev med ljusslingan och kvistarna..tavellisten är så söt oxå med de fina tavlorna och kronan.
jag förstår det där med att inte orkar vänta...allt ska hända NU!!!
Kram A-C

This is Kia sa...

fina foton på tavellisten, passande med en krona brevid.

Kramar Kia

Ljuva ro sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ljuva ro sa...

Så fint! Den svarta dekorationen på väggen är jättesnygg!

Solsjö - Under en vind sa...

Ibalnd är det skönt att ta en genväg och köpa det färdigt! Ser fint ut tycker jag! Vackra bröllopsfoton och kronan finns i min ägo också!

Ha en fin kväll, kram!

Marie sa...

Vad fint det blev med ljusslingan runt kvistarna! Jättevackra foton och kronan är supersöt!

Trevlig kväll!
Kram Marie