måndag 11 februari 2008

I love Stockholm!

Ja, då var den helgen slut! Men jag är verkligen nöjd och känner mig pigg och glad efter några dagar i Stockholm. Eftersom vi har delar av familjen boende där, så är vi i Stockholm minst två gånger per år och jag börjar gilla denna stad mer och mer... Slås av att det alltid finns nya områden att utforska varje gång. Och det här har verkligen varit en sådan helg där vi rört oss i för oss lite nya områden. Annars har man ju sina favoriter som man gärna återkommer till. När det gäller shopping blev det verkligen en rejäl (fråga maken!) runda på stan på lördagen. Och jag besökte många mysiga, stilrena, vackra och härliga butiker(upptäckta tack vare Magdalena! Tack än en gång!) . Det som kändes bra var att jag var så nöjd bara med att gå runt och titta och insupa inspiration, så heminredningskontot belastades inte alls särskilt hårt. Blev bara några fina tvålar, servetter och lite annat småplock.

Var på Panduro också, så idag visar jag några kort som blev reultatet av inköpen där. Ett är ett födelsedagskort och det andra ska skickas till vänner som fått en liten son. Vaggan är av ljusblå filt.

Önskar Er en bra vecka!

2 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Fint kort!!!

Kul att ni hade en lycckad helg!

Kram!

Designe sa...

Åh, kortet med vaggan i ljusblå filt var ju superfint!..härligt med stockholmsresa! :) Kram