tisdag 30 oktober 2007

Höstkrans



Idag har det blivit en liten krans som ska få hänga ute vid dörren. Jag har klätt en halmstomme med mossa och sedan några taklökar, ett par kvistar lingonris, lite spansk mossa samt några nålar med pärlhuvuden . Om kransen står sig kan man ju "jula" till den lite med ett annat band och stjärnor så småningom.

Eftersom jag är ledig hela veckan hinner jag göra sånt här nu, som man kanske inte alltid hinner annars. Njuter i fulla drag! Måste blanda lite nöje med nytta , så jag har målat lister och samlat upp alla löv också...sen fick jag göra min krans!

6 kommentarer:

Stina sa...

Vad du är duktig hörru du.:-) Kram

Malin sa...

Fint som.. ja.. jättefint! :)

Anonym sa...

jättefin krans du gjort, å vilka fina "pepparkakor" du bakat. hihi.
De blev verkligen fina...mvh "M"
Hjärtan på tråd

Solsjö - Under en vind sa...

Så fin!! Gillar att den är så enkel när det gäller detaljer! Smakfullt! kram!!

Anonym sa...

Hej!
Vilken jättefin krans du gjort. Skönt med lite lov va? Du är verkligen pysslig av dig och allt du gör blir så fint! Gillar verkligen din blogg, kikar in flera gånger i veckan! Ha en bra dag!!! Kram Mia

Anonym sa...

Vilken superfin krans du har gjort! Nu blev jag sugen på att göra en likadan! :) Ha en skön helg! Kram