torsdag 1 november 2007

Heldag på stan



Jag och mamma var i stan hela långa dan igår. Mannen sa nåt kvällen innan om att Ica stänger ju inte förrän 22... Vad menade han med detta? Han fick nästan rätt. Vi var hemma 20.30, så det blev en lång dag (eftersom det är bäst att börja när affärerna öppnar!). Är mäkta stolt över att det jag kom hem med bara var sådana där viktiga, nyttiga saker som vi ändå skulle köpa, inte en enda onödig sak! Vit sprayfärg till elementen, vit väggfärg samt tapeter införskaffades igår till TV-rum/kontor, så nu kan vi inte skylla på att vi inte har grejer hemma!
Sitter här med ett nystädat hus å nybakad morotskaka i väntan på vänner som ska komma ikväll och undrar samtidigt vart veckan tog vägen? Imorgon är det redan fredag och på måndag jobb som vanligt igen. Har i alla fall haft en riktigt bra och skön ledig vecka!

Hoppas ni också är nöjda med den gångna veckan! Ha en bra kväll!

3 kommentarer:

Randi sa...

Vilken heldag! Din tapet är super! Den skulle jag vilja ha! Ja, nu har du att göra. Tack för tipset om spray-färg för elementen - tänk att jag inte kommit på det själv ...*fniss*. Jag hatar att måla element.

Ha en riktigt skön helg!

Lilla Blanka sa...

Men vilken fin sida jag hittade nu då :)
Du visar ju jättemycket fina saker!
Ha en bra helg!

Emmeline sa...

Ja tapeten er kjempefin og de kransene i innlegget ditt under er jo også helt lekre. Så flink du er, ønsker deg en deilig helg. Kos deg!