tisdag 16 oktober 2007

Oväntat shoppingställe

Har egentligen aldrig tänkt att Ellos har något för mig, men blev positivt överraskad när katalogen kom i brevlådan i början av hösten. Tänk att de har så mycket fina heminredningsprylar, allt från ljusstakar till möbler. Sen vet man ju inte kvalitén, men de är i alla fall fina att titta på! De här sakerna skulle gärna få ta plats hemma hos mig:













Bilder från Ellos hemsida.

Överst på listan just nu står nog den hjärtformade adventsljusstaken. Är dessvärre restad till 10 december, jag vill ju ha den innan... Får se hur jag gör, skulle passa bra i köket tror jag, men vill ju inte ha tomt där i två veckor. Stora problem, jag vet!

4 kommentarer:

Malin sa...

Jag har hittat finaste skåpet på ellos, dom har verkligen ryckt upp sig! Ljusstaken var jättesöt!

Handplockat sa...

jaaag vet
jag har faktiskt funderat lite
så Ellos ofta nämns i olika inrednings reportage

det är ju kul det egentligen

ha det bäst

Solsjö - Under en vind sa...

Nu har jag mailat dig *pling*!!!

Ljusstaken finns hemma hos mig, jag beställde dem (2 st) i ek och målade dem antikvita, vad gör man när det bara finns "fel" färg.....?
Men såg nu att de finns hos Jotex, i ek, rött och vitt - så kolla där!!! Må gott! Kram!

Anonym sa...

tack för tipset, jag har också tänkt att Ellos har ju bara en massa skräp men oj vad fel jag hade.

Kram