lördag 17 november 2007

Arbete pågår

Egentligen borde jag inte alls sitta här nu, men eftersom det är alldeles för länge sen jag gjorde ett inlägg var jag bara TVUNGEN ;-) å stjäla till mig en stund. Vi kan väl säga att jag väntar på att färgen ska torka.... Idag händer det nämligen saker här. Äntligen! Pappa tapetserar sovrummet, mannen å svågern sätter nytt innertak i TV-rummet, jag målar lister å dörrar bland annat å mamma fixar maten till oss alla! Sådana här dagar är guld värda och ger lite ny energi, när man ser att det går framåt! Tack för all hjälp!


Tapeter på väg att sättas upp. Visar mer bilder när sovrummet blir mer färdigt!


Bort med gamla, färgflagnade taket och alla elrör och in med ny träpanel. (Mannen ville gärna att jag skulle ta kort när han använder spikpistolen eftersom det ser så macho ut! (eller hur?!))

1 kommentar:

Anonym sa...

Go kväll!
Måste erkänna att jag kikat in flera gånger under veckan för att se om du skrivit något. Har blivit beroende av alla bloggar tror jag! Vad roligt för er att det blev ett ryck i dag, man behöver verkligen det för att orka med..Väntar spänt på fler bilder! Själv är jag hemma i kväll med sjuk son(känner mig iofs också rätt hängig) så A fick åka själv på trettiårs fest. Jag får fördriva tiden här i stället.. Ha det gott! Kram Mia