söndag 25 november 2007

Tripp till Falun

Nyligen hemkomna - utvilade, nyshoppade och motionerade (och proppmätta efter en massa god mat, så det går nog på ett ut!). Falun var alltså staden vi hamnade i, och varför det blev just Falun är en annan historia, men trevligt har vi haft i alla fall! Genom alla fantastiska bloggar får man också en massa bra tips på platser och butiker att besöka, något som jag fick användning av i helgen. Tack till er som tipsat! En butik som nämns allt som oftast på olika bloggar är Gruvgatan 13 i Falun. Nu har jag också varit där! Visar lite bilder från butiken. En jättemysig affär, med massa små rum med fina miljöer, så när man trodde att man sett allt dök det upp ett rum till. Låter som en dröm va!? Jag var där både fredag och lördag och köpte lite smått å gott båda gångerna. Vad jag handlade visar jag nästa gång!


Hoppas Ni också haft en bra helg och får en härlig adventsvecka!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men åh har du varit på Gruvgatan, vad avundsjuk jag blir! Det verkar vara en såå mysig affär med saker helt i min smak. Har besökt deras hemsida flera gånger och tänkt att någon gång ska jag ta mig dit. Vad skönt för er att komma i väg och få lite ny energi till renoveringen! Ser fram emot bilder på inköpen! Ha en bra vecka! Kram Mia

Solsjö - Under en vind sa...

Dit skulle man absolut vilja åka en dag!!! Med en välfylld plånbok då man går in...och famnen full av kassar då man går ut! Kram!

Anonym sa...

Hamnade här på din fina blogg och trodde bilderna var först hemma hos dig.Tänkte nu lägger jag av alla har det så underbart fint hemma precis som jag drömmer om att få det nån gång.Du har det säkert jättefint också.
Det är ett härligt intresse det här med att inreda skapa och förändra.
kram

Designe sa...

Åh, va fina bilder från Gruvgatan!...Verkar finnas massor av vill ha saker där! *suck* :)

Hem och Lycka sa...

Åå den butiken skulle jag hemskt gärna vilja ta mig en titt i.. kram!