tisdag 6 november 2007

Kvällen är räddad!

Jag tackar ödmjukast för de över 2000 besöken på min sida, sedan räknaren startade den 7 september och firar med ett nytt nummer av Allt i Hemmet som fanns i brevlådan idag. Ett nummer fullt med JUL förstås och flera fina hemreportage. Har bara bläddrat lite snabbt, så om man inte har något bättre för sig så är kvällen räddad med en djupdykning i inredningens värld!


Flera sidor med julpyssel och inspiration.

Ett reportage från ett underbart hem. Helena Skarps, närmare bestämt, som säkert känns igen av flera bloggare, bl.a. från butiken Uthuset i Gävle.

Jag vill bläddra mer...
Ha en skön kväll!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Fick oxå den i går...mysigt! Längtar dock efter lantliv tidningen. den verkar så mysig i detta numret! Kramar Malin

Solsjö - Under en vind sa...

Visst är det mycket fint i Allt i hemmet, älskar Skarp hemmet!!!
Man blir så inspirerad av alla tidningar som kommer....speciellt nu i juletid! Må gott, kram!

Anonym sa...

Hej!

Ja, jag njuter också av den tidningen just nu. Fina reportage men ibland kan jag bli lite trött på allt det vita.

Ljuva ro sa...

Åh va mysigt med en ny tidning, vardagslyx skulle jag vilja kalla det! Grattis till besöken!

Anonym sa...

Vad roligt för dig med så många besökare! Grattis! Allt i Hemmets senaste var bra, tänkte även köpa Lantliv som verkade mysig. Det är en härlig vardagslyx att krypa upp i soffan med en bra tidning och drömma sig bort en stund.. Ha det! Kram Mia

Handplockat sa...

grattis
japp har just köpt den
mkt fint i den

ha en go Torsdag