lördag 8 mars 2008

Här sover kungen och drottningen...

..ja, av Norrgården då förstås! ;)

Har varit bortrest ett par dagar och bland annat hunnit med ett besök i Ullared och det berömda varuhuset! Där finns allt och mer därtill och en del saker till hemmet fick följa med hem. Bland annat det här påslakansättet som jag fastnade för. Inte för att vi behöver fler egentligen, men det var ju så fint...! Blev lite av ett krontema, den svartvita prydnadskudden köptes också där.
Jag hade den + en massa andra saker i knät på vägen hem då vi, 4 tjejer, lämnade parkeringen med fullpackad bagage och takbox! Dyker säkert upp något mer därifrån här på bloggen framöver.

De dagar jag var borta var även mannen ledig, men han var hemma å jobbade i huset (mycket bättre använd tid, jag vet). Så när jag kom hem var el dragen, en dörr in till vårt "finrum" var breddad och pärlspont på väggarna i hallen hade börjat sättas upp! Så nu har hallprojektet äntligen kommit igång! Ska nog åka till Ullared fler gånger...

Har just kollat på andra chansen i Melodifestivalen, lite skrällar blev det ju!
Ha en bra söndag!

10 kommentarer:

Hulda sa...

Så fine puter dere har på soverommet. :) Søtt med kroner på.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Snyggt!!! Skulle jag vilja ha!!!


Önskar er en härlig söndag!
~~♥ Milliskramar ♥~~

Solsjö - Under en vind sa...

Vad fint! Kom till mig och hlsa på nästa gång, jag bor bara en knapp timma därifrån!

Ha en skön söndag! Kram!

Kristin sa...

Hej hej!
Vad fina påslakan!!!! Skulle också vilja ha sådana! Jag gillar kronor också, håller precis på att jaga efter sådant men där jag bor så verkar inte det finnas. Prydnadskudden var också jättefin. Hade kunnat tänka mig att kopiera ditt sovrum rakt av med dessa fina textilier!!!!

Kram Kristin

Jes/Vita villa vila sa...

Vilket charmigt påslakan & härliga kuddar!

Tack för titten hos mig!

Önskar dig den bästa av söndagar! Jes

Lilla Blanka sa...

Tack för besöket! Oj ja, det där bäddsettet är ju jättefint!!!
Kram & ha en bra söndagkväll!
Mia

jennys hus sa...

avis är jag;) vill också dit. Snygga grejer du fick med dig hem.Kram/jenny

Malin sa...

Jag tjata lite på min smabo att vi skulle åka till ullared. Men det kanske är bättre att ta med syrran istället. :D

Jenny Oak Fae sa...

Åh, så SNYGGT !!!

Det är ju så fint med kronor :)

Ullared har jag inte varit på , på MÅNGA år...

Designe sa...

Oj, så kungligt och fint! :)