onsdag 5 mars 2008

Grönt är skönt!

Lite nytt, grönt och vårigt i TV-rummet. Ett par sakerkommer från Village som hade utförsäljning i våran stad. 50% på allt, då de fått en rökskada i lokalen. Lampetterna, som jag verkligen gillar för deras enkelhet och hästen är därifrån. Hade först tänkt att jag skulle måla om hästen, men den får behålla sin gröna päls ett tag... Kudden hade jag sen förut. Snödroppar i farmors gamla kristallvas. Grönt känns fräscht tycker jag!

Vad använder ni för färger i vår?
Ha en bra torsdag!
Kram

6 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Vad vårfräscht det ser ut! Bra att passa på då det reas! Kram!

Ljuva ro sa...

Härligt med 50% på Village, de har så mkt fint! Ljuslampetterna är jättesnygga!

jennys hus sa...

Fina fynd!! Tror att jag kommer att införa grönt nu när det börjar närma sig vår. Trevlig helg/jenny

Anonym sa...

Åh, vad fint! Jag håller helt med. Grönt är verkligen skönt. jag är helt gröninspirerad för tillfället. Har också tittat på den hästen.. är jätte snygg!!!! Hoppas att du har haft en bra söndag!
Kram

Anonym sa...

Jättesnyggt! Håller med Designtjejen. Har verkligen en grön period just nu. Blev en ny grön duk i helgen bl.a. Du kan se den om du kikar in hos mig.

Anonym sa...

Vad fint du har! :) Jag har åxå grönt som accentfärg just nu men försöker övergå till rosa utan att sambon märker det. Hehe!