måndag 10 mars 2008

10 000 besök! Det ska vi fira...!

Besöksmätaren tickar på och har nu passerat 10 000. Fantastiskt! Stora kramen till alla er som tittar in här ibland! Vill också passa på att tacka för alla kommentarer - är så roligt att läsa dem - ni gör mig så glad! Har snuddat vid tanken att lägga av med bloggandet, men nej, det kommer nog inte att hända inom närmsta framtiden - är alldeles för biten! Kommer fortsätta med bloggandet framöver, så länge det känns roligt och inspirerande. Bäst av allt är alla er andra som man hittat till och besöker flera gånger i veckan!


Hur firar man nu detta? Efter lite funderande kom jag fram till att det var dags för en liten tävling för er som läser. Alla Ni som lämnar en liten kommentar här under senast fredag kl 14.00 deltar i utlottningen av tre små söta pärlägg från Madam Stoltz. Ska försöka se till att vinnaren får dem innan påsk!

Ska också som en del i firandet se till att länklistorna till bloggar och butiker uppdateras!

Än en gång! Tack för alla besök!
Kram

17 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Hej!

Kan ju inte missa chansen att vinna de små påskpynten :)

Visst är det väl kul att blogga! Så länge det inte känns som ett måste kommer jag hålla på...Just nu har jag tre bloggar och den som jag hållt på med längst är från 2006... Det är så skönt att få skriva av sig!

Vilket fint hus ni bor i förresten. Älsar äldre röda hus med vita knutar men bor själv i ett grått av lite nyare datum.

Kram Annica

Jenny Oak Fae sa...

GRATTIS !!!

Jättekul med så många besökare :)


Önskar dig en fortsatt bra vecka!

Kram, Jenny

<3

Anonym sa...

Alla goda ting är tre. Tre ägg, tredje kommentaren......

IKT i min vardag sa...

De är ju så underbart söta de där äggen! Självklar missar jag inte att vara med och tävla!
Förresten gillar jag din blogg.

Kram Linda

Johi sa...

Vilken mysig blogg! jag kommer tillbaka... Kram Johi

Sunells sa...

Grattis till tryggt 10 000 besök:)
Det är kul att blogga, själv är jag rätt så nybörjade inom inredningsbloggar. Vill vara med och tävla så klart:)
Kram/Katariina

Hem & Harmoni Marie sa...

Så söta små pärlägg...Grattis till alla besökere. Håller med om att man blir biten av bloggandet...
Ha det gott, Kram Marie

tjenixen sa...

Grattis till alla besökare. men det är ju inte så underligt om du har många besökare för sidan är så trevlig och du visar mycket fint.

/Åsa

Anonym sa...

Verkligen jättegrattis! Förstår varför du har haft så många besökare. Jättefin blogg!

Solsjö - Under en vind sa...

Grattis till alla dina besökare!!!! Äggen är såå söta!

Ha en brá dag! Kram!

Anonym sa...

Stort grattis till alla besökare! Hoppas verkligen du fortsätter, din blogg är så mysig! Jättesöta ägg!! Kram Mia

Designe sa...

Så skoj! Grattis!..och vilka fina pärlägg! Madame Stoltz har såå fina saker! Jag har tänkt koppla på mätare jag oxå men jag har så dåligt tålamod med sånt och gillar inte att läsa instruktioner...måste kolla med nån som kan :)
Visst är det kul att blogga, jag lessnar i allafall inte!..har blivit beroende helt enkelt!:) Igår kväll var jag jättetrött och borde ha gått och lagt mig men var tvungen att titta in på bloggen och då blev jag genast pigg :) Ha en fin dag! Kram

me and alice sa...

Hej!
Grattis till dina 10.000 besökare!
Är själv ganska ny bloggare. Visst är det kul och beroendeframkallande.
kram Susanne

Unknown sa...

Vilken underbar blogg! Hittade den för bara någon vecka sedan och är nu en stadig besökare. Blir väldig inspirerad av allt ditt pyssel och dina vackra egenhändigt renoverade möbler!

Hoppas du får en riktigt fin vår!

Malin sa...

Grattis! Ha en fin dag!

Frida sa...

Vilken mysig blogg du har! Grattis till dina 10000 besökrare. Det är kul när man vet att det är några som läser ens blogg.Jättefina ägg!
Kram Frida

Anonym sa...

Kul med så många besökare - grattis får jag också säga.

Jag har inte varit här tidigare... och tänkte lämna en liten hälsning efter mig nu när jag har varit här och läst lite.

Verkligen fint hem ni har !

Ha en trevlig helg !