fredag 14 mars 2008

And the winner is...

Ja, då är min lilla påskäggstävling avslutad och efter lottning är en vinnare utsedd! Grattis till Johi med den fina bloggen Johi tänker till. Om du mailar din adress till panorrgarden@hotmail.com, så ska jag skicka äggen så fort det bara går så du får dem till påsk! Tack till Er andra öfr gratulationer och deltagande i tävlingen! Välkomna åter!


Så var det helg igen, härligt! Visar några bilder från en vårpyntad veranda.


Vita pärlhyacinter i lerkrukor, en björkriskrans, en glasburk som lykta, lerägg, lite fjädrar och en gammal nyckel.

Önskar en riktigt skön helg!

11 kommentarer:

Johi sa...

Nämen, oj vilken tur! You make my day!!! Mail kommer! Trevlig kväll! Hoppas det är ok att låna en bild till min blogg för att skryta om vinsten. Länkar såklart till dig.

IKT i min vardag sa...

Jahapp...ingen tur denna gången heller alltså...;-) Stort grattis till Johi iallafall, den turgumman!

Trevlig helg!
Kram!

Marie sa...

Vilka vackra bilder, gulligt med nyckeln i krukan!

Ha en bra söndag!
Kram Marie

Solsjö - Under en vind sa...

Grattis till vinnaren!!!

Bilderna är som hämtade ur en mysig tidning!

Ha en fortsatt skön söndag! Kram!

elin1976 sa...

Nydelige bilder:O)
Ønsker deg en flott mandag og ei fin påske.
Masse klemmer fra Elin:O)

Sunells sa...

Så härliga vårbilder:)

Kan vi länka till varandras bloggar? Du finns nu bland mina favoritbloggar.
Ha en trevlig vecka,
kram Katariina

n o r d i n g å r d e n sa...

Grattis till 10.000 besök!! Oh så vackert du har pýntat, mn blir verkligen inspirerad och så läckert med den gamla nyckeln som sticker upp där! Mari.

Designe sa...

Så vackert du har gjort på verandan! Bär du in dina blommor över natten?..vi har 0-gradigt här men på natten kan det va nån minus, är det så hos dig oxå?
Jag vill oxå ha blommor ute! :) Kram

Hem och Lycka sa...

Attans, nu missade jag tävlingen.. Men grattis Johi! Vackra bilder! kram

Solsjö - Under en vind sa...

Hoppas att allt är bra!! Tittar inom för att önska dig en riktigt skön och mysig påskhelg! Kram!

Lisa på Furutorp sa...

Vilka fina stilleben du gjort! Så enkla, och samtidigt så vackra. Mycket inspirerande!

En glad påsk önskar jag dig!
Lisa på Furutorp