tisdag 1 januari 2008

Gott nytt år!

Vill önska alla en riktigt god fortsättning på det nya året och tacka för det gångna, alla Ni som är inne på min blogg ibland och Ni som lämnar kommentarer! Tack!

Vi firade nyårsaftonen med goda vänner här hemma igår, åt gott, umgicks och firade in det nya året! Visar en bild från hur bordet såg ut, dukat med finporslinet, ljus, granris, ljusslinga och glittriga stjärnor.


Fick även en härlig vit och grön nyårsbukett med tulpaner, julstjärna och murgröna.

Återkommer med bilder från sovrummet som utlovades i förra inlägget!

Hoppas ni hade en bra gårdagskväll, njut av nyårsdagen! Själv ska jag nog ge mig ut på en promenad i snön (ja, faktiskt!) som kom igår!

5 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Så vackert dukat!!! Vi hade också en bra kväll, firade tillsammans hemma hos vänner, 10 vuxna och 11 barn! Det var en lyckad kväll med god mat och fyrverkerier! ÖNskar dig en god start på 2008! Kram!

Anonym sa...

Gott nytt år önskar jag dig och maken med! Med den stämningsfulla dukningen kunde det väl inte bli annat än lyckat, ser mycket trivsamt och gott ut! Ha det bra! Kram Mia

Designe sa...

Så vackert dukat! Va härligt med lite nysnö!..här har kommit några flingor ikväll oxå!..nu vill jag ha mycket snö och en riktig vinter! :) Ha en god fortsättning på det nya året! Kram :)

Designe sa...

Måste göra ett tillägg...kikade lite längre ner och såg din vackra entre på huset! Såå fint och vilka fina pardörrar!:)

Randi sa...

Vilken vacker och stämnningsfull dukning! Och vackra bromsterarrangemang!
Vill önska dig en riktigt god fortsättning på det nya året!