fredag 11 januari 2008

Bild och ord med personlighet made by Isa

Flera har säkert upptäckt Isabelle Normans fantasifulla tavlor. Hon driver det egna företaget Isa Form och gör bl.a. egna tavlor som man kan få personlig med sitt eget namn till exempel. Hon är oerhört produktiv och tavelfamiljen fylls på med nyheter hela tiden, samtidigt som hon förekommer som designer/formgivare alltmer hos välkända märken. Isa har även omnämnts i flera inrednningstidningar senaste tiden.

Visar några favoritbilder som jag gärna skulle ha hemma...kanske inte alla på en gång, men några åt gången! Tavlorna finns i olika färgställningar, i olika storlekar och kostar mella 300-800 kr. Beställes på isaform.se där också samtliga bilder kommer ifrån.

Favoriten bland alla. Denna skulle nog bli den första jag köpte!


Om jag någon gång får ett alldeles eget pysselrum

skulle denna bild få sitta på hedersplats där!

Bästa badrumsbilden, med egna namnen då förstås!

Finfin och passande till vår nya...ja just det: tvättstuga!

Fint budskap att ge till goda vänner:

"Vänskapen sträcker sig över år och avstånd. Den letar sig fram genom prunkande trädgårdar. Den finns."

Önskar Er som besöker min blogg och Er som ibland lämnar en liten kommentar en riktigt trevlig helg! Tack för all positiv respons - har än så länge sluppit några sura kommentarer, så bloggandet är bara upplyftande å roligt å inspirerande. Hoppas jag kan ge Er nåt tillbaka via min blogg och besök hos er som har egna bloggar! Stora kramen till Er alla.

9 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Så fina tavlor!! har aldrig sett dessa innan! Trevlig helg! Kram!

Handplockat sa...

helfina
glad att du tipsade

=)

Designe sa...

Oj, så fint du hade gjort i sovrummet längre ner! Gillar verkligen lakansgardinen och bilden på fönstret! Vilken fin kruka oxå! :)

Ljuva ro sa...

Vill så gärna ha något till lillens rum från ISA FORM! Det finns en blå blommig elefant som jag gillar skarpt!

Maria sa...

hennes tavlor är enkla och så fina!

Annika sa...

Isa gör så otroligt fina bilder! Min son har två på sitt rum och vi har en i vår "inre hall". Jag gillar dem verkligen! Jag vill gärna ha fler! Jag har en liten önskelista - precis som du :)

Ulli sa...

Hennes tavlor är superfina! Har tänkt beställa, men ännu ej bestämt mig för vilken/vilka.

Vilken fin blogg du har. Hit kommer jag återvända.

Ha en bra dag!
Kram Ulli

Anonym sa...

Isas bilder är jättefina, enkla och stilrena, passar min smak! Köpte faktiskt en till A i fars dags present, jättefin. Tyvärr har den blivit liggande i hans garderob då jag fortfarande inte köpt ram till den, skäms...Får ta tag i det,blev ju påmind nu! Kram Mia

Hem och Lycka sa...

Har sett Isas tavlor tidigare och håller med dig - de är verkligen underbara! kram