tisdag 17 juni 2008

Ett livstecken från mig...!


Jodå, jag lever och är pigg å kry! Helt plötsligt tog orken och inspirationen för bloggen bara slut, tvärstopp helt enkelt… Har tänkt så många gånger att jag skulle/borde göra ett inlägg om bloggpaus, men kunde inte förmå mig ens till det. I alla fall, jag finns fortfarande, men lovar inget vidare om bloggandets vara eller icke vara.

Har varit inne hos er andra med jämna mellanrum, dock inte så ofta som förut, och sett allt fint hos er! Börjar tack vare Er så smått få lite lust att sätta igång själv igen… Vi får se helt enkelt – inga krav eller måsten för mig i denna fantastiska bloggvärld! Passar på att önska en riktigt skön sommar, ifall jag inte skulle dyka upp igen!

Stor kram
Ida

6 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Hoppas lusten till bloggandet kommer tillbaka !!!

Många kramar från Jenny, önskar dig en underbar sommar!

<3

Anonym sa...

Förstår precis vad du menar, det är därför den egna bloggen inte blir uppdaterad så ofta... I och för sig så är det ju annat att tänka på just nu för min egen del! ;)

Men saknar faktiskt de fina insperationsbilderna, vet att jag aldrig kommer att få ett sånt hem själv men jag njuter av att se dem hos er!
En träff i Bankeryd/Ölmstad snart kanske?
Kram Maria

Anonym sa...

Svar till Maria:
Låter väldigt trevligt med en liten träff snart tycker jag! Om man skulle lyckas få till lite utegrillning denna sommar - hoppas ju fortfarande på bra väder!Vad fint ni fått det i hallen. Själva står vi utan tak just nu!

Tycker ni gör klokt i att pausa lite i renoveringen, ni har ju kommit så långt ändå!Ja, nu har ni väl fullt upp med annan planering förstår jag... Hoppas ni mår bra! Vi råkar ju ha samma åkomma (som du vet kanske, eller har A ej sagt nåt?). Hoppas vi kan ses snart!
Kram Ida

Anonym sa...

Nej han har varit tyst som muren tror inte han visste nåt för han blev som ett frågetecken här!! GRATTIS!!! Jösses vad roligt! När är det dags för det miraklet då? :)
Hoppas allt är bra med dig/er?!

Tycker absolut att vi planerer in en grillkväll snart!
Kram Maria

A home far away sa...

Njut av din ledighet utan krav o måsten.

Kram från Singapore

Saija sa...

Hejsan!
Ville bara tipsa lite om en tävling på min blogg, du kanske är intresserad?
http://saija.se/tavling-hos-mig/
Mvh Saija